↓
 
Actional Oy

Actional Oy

Strategian jalkauttaminen, myyminen, johtaminen, muutos, myyntityön ja yrityksen kehittäminen

  • Etusivu
  • Ladattavat e-kirjat
    • Keino jolla saat asiakkaasi vastaamaan
    • Myyntiprosessin valmentava johtaminen
    • Myyvän kirjoittamisen aakkoset
    • Kaupan päättäminen – 69 tapaa päättää kauppa
    • Myyntimallit-opas
    • Opas tapaamisten sopimiseen puhelimessa eli buukkaus
    • Strategian toteutus myyntitoiminnassa
    • Pauli Vuorio: Menesty myyjänä – Mistä on hyvät myyjät tehty?
    • Pauli Vuorio: Myynnin kultainen kirja – aktiiviseen henkilökohtaiseen myyntiin
    • DiSC-analyysin malliraportit ja opas DiSC myynnissä
  • Actionalin Katsaus
    • Strategia, sen jalkautus ja toteutus
    • Johtaminen ja coaching
    • Myynti ja markkinointi
    • Muutos suunnittelu ja toteutus
  • Asiakaslausuntoja
  • Hankkeita
  • Palvelut
    • Myynnin esimiehen valmennus myyjien valmentajaksi
    • Myyntitoiminnan analyysi ja audit
    • Yrityksen johtamisjärjestelmä
    • “Takuuvarma” tuloksenteon oppi
    • DiSC yhteistyön parantamisessa, myynnissä ja asiakaspalvelussa
  • Actional Oy
Etusivu » Actionalin Katsaus – blogi << 1 2 3 4 5 6 … 19 20 >>

Artikkelin navigointi

← Vanhemmat
Uudemmat artikkelit →

Myyntityön vinkit jotka joka myyjän tulisi tiedostaa 0 (0)

Actional Oy Posted on 30.9.2021 by Heikki Matias Luoma15.11.2021  

Myymiseen on olemassa lukematon määrä enemmän tai vähemmän hyviä neuvoja ja vinkkejä. Ne ovat pitkä ja uuvuttava luettelo ja, jotta myyjä voisi kaikkia vinkkejä noudattaa, se vaatisi luultavasti yli-ihmisen, mitä kukaan myyjä ei ole. Valitettavasti raaka todellisuus on, että myyntiä … Lue lisää …

Palkitseminen, tavoitteet ja mittarit ovat vahvoja voimia 5 (1)

Actional Oy Posted on 20.9.2021 by Heikki Matias Luoma15.11.2021  

Tavoitejohtaminen teki mahdolliseksi maksaa palkkioita saavutetuista tuloksista. Tavoitejohtamista kutsutaankin usein tulosjohtamiseksi ja ns tulospalkkiot ovat yleisiä palkitsemisen muotoja. Ne on kuitenkin määriteltävä taiten, koska se mistä palkitaan toteutuu, mutta toteutuminen voi tapahtua jonkun muun kustannuksella. Kun me ensin käännämme mittarit … Lue lisää …

Entä sitten on harvan tuntema menetelmä merkitysten selvittämiseen 0 (0)

Actional Oy Posted on 6.9.2021 by Heikki Matias Luoma30.9.2021  

Asiakastarpeiden kyselytekniikan yksi osa on selvittää mitä asiakkaan ongelma tai haaste merkitsee asiakkaalle. Entäs sitten -menetelmä käyttää samaa merkityksen selvittämisen ideaa. Kuitenkin erona on se, ettei myyjä kysy merkitystä asiakkaalta vaan kertoo itse oman tuotteensa tai palvelunsa merkityksen asiakkaalle. Merkityksen kertominen … Lue lisää …

Yrityksen tuloksellinen toiminta – johtaminen tuumailusta toimeen 4 (1)

Actional Oy Posted on 25.8.2021 by Heikki Matias Luoma15.11.2021  

Paras ajuri parempiin toteutuksiin on paremmat toteutukset. Kun haluaa parantaa organisaation suoriutumiskykyä niin mikään muu ei ole yhtä tehokasta ja vaikuttavaa kuin se, että vahvistaa suorituskykyä yhdellä osa-alueella ja laajentaa siitä. Se tarkoittaa, että aloitetaan suoraan tuloksista ja jätetään tarpeeton, … Lue lisää …

Kuinka toimia tullessaan kritisoiduksi tai joutuessaan sanallisen hyökkäyksen kohteeksi 4.1 (7)

Actional Oy Posted on 2.8.2021 by Heikki Matias Luoma15.11.2021 3

Kritiikin kohteeksi joutuminen ei tunnu kenestäkään mukavalta. Kuitenkin todellisessa elämässä jokainen saa kritiikkiä joskus ja silloin tällöin voi joutua myös suoranaisen sanallisen hyökkäyksen kohteeksi. Kuinka on hyvä suhtautua ja toimia silloin kun joutuu kritisoiduksi, tai sanallisen hyökkäyksen kohteeksi, on kirjoitettu … Lue lisää …

3 työssä menestymistä edistävää periaatetta 4.7 (3)

Actional Oy Posted on 27.7.2021 by Heikki Matias Luoma15.11.2021  

Tekemällä työnsä hyvin moni ajattelee pärjäävänsä työelämässä hyvin. Tekee sen mitä pyydetään, on ahkera, työteliäs ja muutenkin pätevä ja osaava työntekijä sekä mukava ihminen. Kuitenkin, jos haluaa tulla arvokkaaksi voimavaraksi tai korvaamattomaksi avainhenkilöksi, jota ilman yritys ei kerta kaikkiaan voi … Lue lisää …

Tappion tunnustamisen tuska 0 (0)

Actional Oy Posted on 3.7.2021 by Heikki Matias Luoma22.11.2021  

Osakekauppaa harrastavat tietävät, että on olemassa peukalosääntöjä, joiden tarkoitus on estää sijoittajaa tekemästä tyhmyyksiä. Niiden pohjana ovat yleisinhimilliset käyttäytymisen mallit , jotka vaikuttavat myös työelämässä ja yksityiselämässä. Yksi osakekauppiaille tuttu sääntö on stop-loss. Se tarkoittaa, että kun sijoittaja ostaa osaketta, … Lue lisää …

Kun asiakas viivyttelee eikä kauppa etene 3.6 (5)

Actional Oy Posted on 28.6.2021 by Heikki Matias Luoma30.9.2021 1

Asiakastapaaminen onnistui hyvin. Asiakas oli innostunut, mutta vähän ajan kuluttua myyjä huomaa, ettei mitään tapahdu ja asiakkaan kiinnostus tuntuu haihtuneen ilmaan. Asiakas vaikuttaa jopa välttelevän myyjän yhteydenottoja. Aloittelevalle myyjälle se voi olla shokki, jonka seurauksena hän saattaa hakea syytä asiakkaasta … Lue lisää …

Haastajamyynti organisaation myyntistrategiaksi – Miten ja mitä hyötyä siitä on? 5 (2)

Actional Oy Posted on 2.6.2021 by Heikki Matias Luoma15.11.2021  

Myynnistä on olemassa paljon erilaisia neuvoja ja oppeja, mutta harvoin on oikeisiin tutkimuksiin perustuvia. Yksi sellainen on CEB:n tekemä, jossa tunnistettiin, että parhaat myyjät ovat haastajamyyjiä. Haastajamyyjien myyntityyliä kutsutaan myös nimellä näkemyksellinen myynti, koska haastajamyyjä haastaa asiakkaan näkemyksiä omilla näkemyksillään. … Lue lisää …

Miten luoda asiakassuhde b2b myynnissä 5 (2)

Actional Oy Posted on 24.5.2021 by Heikki Matias Luoma15.11.2021  

Yleinen käsitys on, että asiakassuhteen rakentaminen on se keino, jolla yrityksen myynti kasvaa. Sen mukaan ensin on luotava suhde ja sitten tulee myyntiä. Hyvät asiakassuhteet ovat tärkeitä, mutta Dixonin ja Adamsonin tutkimusten mukaan, asiakassuhteen rakentajat ovat kuitenkin heikompia myyjiä. Syy … Lue lisää …

Artikkelin navigointi

← Vanhemmat
Uudemmat artikkelit →

Actionalin Katsaus

Tilaa tieto kun Actionalin Katsaukseen ilmestyy uusi artikkeli. Et sitoudu mihinkään ja voit lopettaa tilauksen milloin vain.

Sait linkin sähköpostiisi. Ole hyvä ja vahvista klikkaamalla sähköpostissa olevaa linkkiä. Ellet saanut sähköpostia niin tarkista roskaposti.

Actionalin Katsauksen hyödyllisimmät

5 (7)

Monet kasvavat henkisesti ulos nykyisestä työstään

5 (2)

Henkilöstön hyvä sitoutuminen näkyy parhaansa tekemisenä

5 (6)

Oman ajankäytön suunnittelu nostaa sitoutumista työhön

5 (4)

Suuri osa buukkaajista tekee buukkauksessa alkeellisen helposti korjattavissa olevan virheen

5 (2)

Yrityksen b2b -myyntiprosessin kehittäminen

5 (4)

Monet yritykset taistelevat CRM:n käyttöönoton kanssa kun myyjät eivät halua käyttää sitä

5 (2)

Haastajamyynti organisaation myyntistrategiaksi – Miten ja mitä hyötyä siitä on?

5 (2)

Miten luoda asiakassuhde b2b myynnissä

5 (3)

Mitä on delegointi ja kuinka tehdä se hyvin

5 (2)

Muutosjohtaminen

5 (2)

Ongelmanratkaisuun osallistaminen nostaa ratkaisun toteutumisen todennäköisyyttä

5 (3)

Näillä 3:lla keinolla parantaa kuuntelutaitojaan

4.9 (7)

Hyvin toteutuva ratkaisumyynti edellyttää nämä muutokset myynnin toimintatapoihin

4.8 (6)

Tehokas b2b-myynnin prospektointi

4.8 (17)

Tehokkaan myyntijohtajan 3 työvälinettä

4.8 (6)

Mikromanageeraus voi johtua luonteenpiirteistä, tilanteesta tai se voi olla rakenteellista jolloin mikromanageerauksesta voi toipua

4.7 (9)

Asiakkaiden tarpeiden kartoitus

4.7 (3)

Myynnin sisäinen yhteistyö – yhteistoiminta muiden kanssa

4.7 (3)

Myynnin kasvattamisen keinot, miten lisätä myyntiä ja saada lisää asiakkaita

4.7 (3)

3 työssä menestymistä edistävää periaatetta

4.7 (3)

Voiko huippumyyjä myydä mitä tahansa hyvin?

4.6 (8)

6 vihjettä omien vahvuuksien tunnistamiseen

4.4 (14)

Tätä myynnin valmentajat eivät halua sinun tietävän

4.4 (5)

Pilottihankkeet myynnin kehittämisen apuna

4.3 (12)

Hyvä ratkaisumyyjä osaa välttää nämä 2 virhettä

4.3 (7)

100 vuotta sitten Frank Bettger keksi nämä 13 ohjetta tullakseen huippuluokan myyjäksi

4.1 (7)

Kuinka toimia tullessaan kritisoiduksi tai joutuessaan sanallisen hyökkäyksen kohteeksi

4 (2)

Menestyminen myyntijohtajana edellyttää myyntiosaamista mutta se ei riitä

4 (3)

Myynnin johtamisjärjestelmä – rakentaminen ja kehittäminen

4 (2)

Kuinka esimies ja myyjä voivat luoda luottamusta kun on epäluottamus

Copyright Actional Oy 2001-2023 Actional Oy:n rekisteriseloste Actional Oy:n rekisteriseloste
↑