Etusivu » Johtaminen ja coaching » Kuinka toimia tullessaan kritisoiduksi tai joutuessaan sanallisen hyökkäyksen kohteeksi

Kommentit

Kuinka toimia tullessaan kritisoiduksi tai joutuessaan sanallisen hyökkäyksen kohteeksi — 3 kommenttia

  1. Nuo asiat eivät pahemmin auta, jos kritisoija ei kuuntele tarkentavia kysymyksiä, vaan on niin täynnä kiukkuja, että samat syytökset vain jatkuvat jatkumistaan.
    Mikäli kritisoija käyttää henkilökohtaisuuksiin menevää kielenkäyttöä alatyylisin ”maustein,” on parempi poistua takavasemmalle koko firmasta. Vai mitä?

  2. Hei Ruska. Kiitos kommentistasi. Ikävää, että on tuollainen tilanne. Usein kiukkuiset eivät huomaa omaa kiukkuaan ja siihen auttaa kun sanoo, että ”vaikutat kiukkuiselta”, jonka he yleensä kieltävät, koska eivät ole tiedostaneet kiukkuaan. Kiukku voi kuitenkin heti lauhtua.

    Kirjoituksen aihe on kuinka pysyä tasapainossa kun joutuu syyttelyiden ja kiukuttelujen kohteeksi. Valitettavasti toista on vaikea, ellei mahdotonta, muuttaa, mutta he saattavat joskus muuttua. Jos sisäistää kirjoituksen aiheita ja käyttää niitä joutuessaan syyttelyn kohteeksi niin pysyy paremmin itse henkisesti kunnossa ja saattaa käydä niin, että sen toisenkin käytös muuttuu kun hänelle vastaa eri toisin. Toisen muuttaminen ei ole tässä päämäärä vaan oman itsensä muuttaminen niin, että selviää paremmin syyttelyistä. Toivottavasti tämä tarkensi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>