Etusivu » Johtaminen ja coaching » Kuinka esimies ja myyjä voivat luoda luottamusta kun on epäluottamus

Kommentit

Kuinka esimies ja myyjä voivat luoda luottamusta kun on epäluottamus — 2 kommenttia

  1. Moi Heikki, meillä oli käytössä vähänkin suuremmissa tarjouksissa oli työkalut tarkastella tarjouksen sisältö, sekä asiakkaan päättävät tahot. Sen jälkeen CRM:ssä oli seuranta. Asiakaskäyntejä tuli olla väh. 20/per kk. Nekin olivat CRM:ssä automaattiseurannassa. Toki CRM:ään oli liitettynä eri toimijoiden työkaluja auttamaan prosessia. mm. Oraclelta ja muutamalta muulta.

    • Kiitos Jarmo kommentistasi, mikä on hyvä lisäys. CRM:n seurannasta näkee mitä on tehty. Ei tarvitse kysyä. Monilta puuttuu noin pitkälle viety CRM-seuranta ja, jos sellaisen ottaa käyttöön, niin usein on oma hommansa saada myyjät käyttämään sitä. Kontrollin kohteena oleminen on universaalisti ihmisille vastenmielistä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>