DiSC-analyysin malliraportit ja opas DiSC myynnissä
Olet ehkä joskus ihmetellyt miksi joku toinen ei tunnu tajuavan, vaikka asia on mielestäsi aivan selvä ja käsitelty. Ehkä muistat sellaisen tilanteen kollegan, esimiehen, alaisen tai asiakkaan kanssa.
Syy voi olla, että toinen pyrkii muuhun kuin sinä. Ette pyri samaan.
DiSC:ssä erilaisia pääpyrkimyksiä nimitetään D-, i-, S- ja C-kirjaimilla.
Saat tarkempaa tietoa malliraporteissa, jotka voit tilata tämän sivun alareunasta.
Malliraporteissa saat henkilön työyhteisöprofiilin, joka kertoo hänen käyttäytymistyylinsä työyhteisössä. Päätyylejä kuvataan kirjaimilla D, i, S tai C.
Saat henkilön vertailuraportin, joka ohjaa käyttäytymistyylin mukauttamiseen työskenneltäessä toisen henkilön, jolla on toinen tai saman tapainen käyttäytymisprofiili, kanssa. Täsmällistä neuvoa kahden ihmisen hyvin toimeentulemiseen.
Saat lisäksi vielä DiSC®-analyysin hyödyntäminen myynnin valmennuksessa. DiSC:n perehtynyt osaa tunnistaa toisten luontaisia käyttäytymistyylejä ja voi pyrkiä varmistumaan, että hän toimii myynnissä juuri oikealla tavalla, joka vetoaa ostajaan.
Video: Disc käyttäytymistyylit ja strategian jalkauttaminen
Lisää raportit ensin ostoskoriin ja lataa sitten: