Onko tuttua, että asiakas ei vastaa sähköposteihin eikä soittoihin? Asiakkaiden hiljaisuus ja vetäytyminen turhauttaa kovasti. mutta nyt siihen on parannus. Olen keksinyt keinon, jolla saat asiakkaasi vastaamaan sinulle nopeasti. Keksin keinon sattumalta 31.8.2015. Kirjoitin sähköpostin kahdelle asiakkaalle, joista en ollut …Lue lisää …
Myyntijohtajille on tuttua, että määräämällä, käskemällä ja vaatimalla ei aina saa myyjiä tekemään sitä mitä haluaa. Se turhauttaa mieltä. Käyntimäärät jäävät mataliksi, soittoja ei tehdä ja asiakkaiden yhteydenottoja odotetaan agressiivisesti. Ja onnistuessaankin saa myyjät vain mukautumaan käskyyn. Kun myyjän sielu …Lue lisää …
Haluaisitko hyvin myyviä myyntikirjeitä, markkinointikirjeitä, sähköposteja tai nettisivuja? Laaditko seminaarikutsuja tai pyritkö sopimaan asiakastapaamisia sähköpostilla? Jos teet jotain noista on Myyvän kirjoittamisen aakkoset -erikoisraportti sinua varten. Se sisältä vinkkejä, ohjeita, neuvoja, osviittaa ja esimerkkejä hyvistä ja huonoista myyvistä kirjoituksista. Niillä …Lue lisää …
Tässä kirjassa on tärkeimmät asiat myyntityössä onnistumiseen, kun sitä tehdään ihmiseltä ihmiselle. Kirjassa käydään läpi niin puhetaitoa, kuuntelun taitoa, kehonkieltä, myynnin vaiheet, kaupan päättäminen ja monia muita ihmisten vaikuttamiseen ja motivointiin liittyviä asioita. Kirja on myyjien lisäksi yrittäjille ja asiantuntijoille. Monille …Lue lisää …
Nyt saat maksutta Pauli Vuorion kirjoittaman 45 euron arvoisen kirjan Menesty myyjänä – Mistä on hyvät myyjät tehty? Opit kirjasta oikeaa asennetta, jotta voit myydä paremmin kuinka myyjän persoonallisuus vaikuttaa myyntituloksiin huolellisesta valmistautumisesta asiakastapaamiseen kuinka vaikuttaa asiakkaaseen Pauli Vuorion …Lue lisää …
Strategian toteutus myyntitoiminnassa on kirjoituksia strategian kehittämisestä, itsensä ja muiden johtamisesta, myynnistä ja markkinoinnista. Siinä on 28 artikkelia strategian kehittämisestä ja toteuttamisesta. 77 artikkelia itsensä ja muiden johtamisesta. 88 artikkelia myynnistä ja markkinoinnista. >> Toimitusjohtajan 7 huomioitavaa asiaa, jotka eivät …Lue lisää …
Olet ehkä joskus ihmetellyt miksi joku toinen ei tunnu tajuavan, vaikka asia on mielestäsi aivan selvä ja käsitelty. Ehkä muistat sellaisen tilanteen kollegan, esimiehen, alaisen tai asiakkaan kanssa. Syy voi olla, että toinen pyrkii muuhun kuin sinä. Ette pyri samaan. …Lue lisää …
Monet hyvät myyjätkin aristelevat soittamista tuntemattomille ihmisille. Soittaminen on heille suorastaan kammottavaa. He siirtävät soittamista ja tekevät mieluimmin jotain muuta kuin soittavat. Seurauksena asiakashankinta jää tekemättä. Myyntisuppilo kuivuu. Myynti ei käy. Provisiot jäävät saamatta. Useimmat myyjät on opetettu soittamaan väärin. …Lue lisää …
Olen koostanut 69 erilaista kaupan päättämisen tapaa, joiden toivon antavan kenelle tahansa myyjälle inspiraation omaan kaupan päättämiseen. Oppaan nimi on Kaupan päättäminen – 69 tapaa päättää kauppa ja saada tilaus. Annan oppaan ilmaiseksi, koska haluan osaltani tukea suomalaisten yritysten paremman …Lue lisää …
Saatko myyntitoiminnasta sen mitä haluat? Jos vastauksesi on ei, niin vika voi olla myyntitoiminnan prosessissa. Kirjoittamani Myyntimallit-opas voi olla avuksi. Tutkin kaikki suositut myynnin mallit ja kirjoitin niistä itselleni muistiinpanot, analysoin myyntiprosessien ominaisuudet ja lisäsin huomioitani. Lopulta kirjoitin sähköisen oppaan pdf-muotoon. …Lue lisää …