↓
 
Actional Oy

Actional Oy

Strategian jalkauttaminen, myyminen, johtaminen, muutos, myyntityön ja yrityksen kehittäminen

  • Etusivu
  • Ladattavat e-kirjat
    • Keino jolla saat asiakkaasi vastaamaan
    • Myyntiprosessin valmentava johtaminen
    • Myyvän kirjoittamisen aakkoset
    • Kaupan päättäminen – 69 tapaa päättää kauppa
    • Myyntimallit-opas
    • Opas tapaamisten sopimiseen puhelimessa eli buukkaus
    • Strategian toteutus myyntitoiminnassa
    • Pauli Vuorio: Menesty myyjänä – Mistä on hyvät myyjät tehty?
    • Pauli Vuorio: Myynnin kultainen kirja – aktiiviseen henkilökohtaiseen myyntiin
    • DiSC-analyysin malliraportit ja opas DiSC myynnissä
  • Actionalin Katsaus
    • Strategia, sen jalkautus ja toteutus
    • Johtaminen ja coaching
    • Myynti ja markkinointi
    • Muutos suunnittelu ja toteutus
  • Asiakasreferenssejä
  • Palvelut
    • Myynnin esimiehen valmennus myyjien valmentajaksi
    • Myyntitoiminnan analyysi ja audit
    • Yrityksen johtamisjärjestelmä
    • “Takuuvarma” tuloksenteon oppi
    • DiSC yhteistyön parantamisessa, myynnissä ja asiakaspalvelussa
  • Actional Oy
Etusivu » Downloads

Downloads

Keino jolla saat asiakkaasi vastaamaan 0 (0)

Actional Oy Posted on 19.2.2020 by Heikki Matias Luoma19.2.2020
Keino jolla saat asiakkaasi vastaamaan kun asiakas ei ole vastannut soittoihin ja söhköposteihin

Onko tuttua, että asiakas ei vastaa sähköposteihin eikä soittoihin?  Asiakkaiden hiljaisuus ja vetäytyminen turhauttaa kovasti. mutta nyt siihen on parannus.  Olen keksinyt keinon, jolla saat asiakkaasi vastaamaan sinulle nopeasti. Keksin keinon sattumalta 31.8.2015. Kirjoitin sähköpostin kahdelle asiakkaalle, joista en ollut … Lue lisää …

Myyntiprosessin valmentava johtaminen 0 (0)

Actional Oy Posted on 20.5.2017 by Heikki Matias Luoma27.7.2022
Myyntiprosessin valmentava johtaminen

Myyntijohtajille on tuttua, että määräämällä, käskemällä ja vaatimalla ei aina saa myyjiä tekemään sitä mitä haluaa. Se turhauttaa mieltä. Käyntimäärät jäävät mataliksi, soittoja ei tehdä ja asiakkaiden yhteydenottoja odotetaan agressiivisesti. Ja onnistuessaankin saa myyjät vain mukautumaan käskyyn. Kun myyjän sielu … Lue lisää …

Myyvän kirjoittamisen aakkoset 0 (0)

Actional Oy Posted on 17.3.2017 by Heikki Matias Luoma27.7.2022
Myyvän kirjoittamisen aakkoset

Haluaisitko hyvin myyviä myyntikirjeitä, markkinointikirjeitä, sähköposteja tai nettisivuja? Laaditko seminaarikutsuja tai pyritkö sopimaan asiakastapaamisia sähköpostilla? Jos teet jotain noista on Myyvän kirjoittamisen aakkoset -erikoisraportti sinua varten. Se sisältä vinkkejä, ohjeita, neuvoja, osviittaa ja esimerkkejä hyvistä ja huonoista myyvistä kirjoituksista. Niillä … Lue lisää …

Pauli Vuorio: Myynnin kultainen kirja – aktiiviseen henkilökohtaiseen myyntiin 0 (0)

Actional Oy Posted on 9.6.2016 by Heikki Matias Luoma27.7.2022
Myynnin kultainen kirja

Tässä kirjassa on tärkeimmät asiat myyntityössä onnistumiseen, kun sitä tehdään ihmiseltä ihmiselle. Kirjassa käydään läpi niin puhetaitoa, kuuntelun taitoa, kehonkieltä, myynnin vaiheet, kaupan päättäminen ja monia muita ihmisten vaikuttamiseen ja motivointiin liittyviä asioita. Kirja on myyjien lisäksi yrittäjille ja asiantuntijoille. Monille … Lue lisää …

Pauli Vuorio: Menesty myyjänä – Mistä on hyvät myyjät tehty? 0 (0)

Actional Oy Posted on 3.6.2016 by Heikki Matias Luoma10.11.2018

Nyt saat maksutta Pauli Vuorion kirjoittaman 45 euron arvoisen kirjan Menesty myyjänä – Mistä on hyvät myyjät tehty? Opit kirjasta oikeaa asennetta, jotta voit myydä paremmin kuinka myyjän persoonallisuus vaikuttaa myyntituloksiin huolellisesta valmistautumisesta asiakastapaamiseen kuinka vaikuttaa asiakkaaseen   Pauli Vuorion … Lue lisää …

Strategian toteutus myyntitoiminnassa 0 (0)

Actional Oy Posted on 8.8.2015 by Heikki Matias Luoma27.7.2022
strategian toteutus myyntitoiminnassa

Strategian toteutus myyntitoiminnassa on kirjoituksia strategian kehittämisestä, itsensä ja muiden johtamisesta, myynnistä ja markkinoinnista. Siinä on 28 artikkelia strategian kehittämisestä ja toteuttamisesta. 77 artikkelia itsensä ja muiden johtamisesta. 88 artikkelia myynnistä ja markkinoinnista. >> Toimitusjohtajan 7 huomioitavaa asiaa, jotka eivät … Lue lisää …

DiSC-analyysin malliraportit ja opas DiSC myynnissä 0 (0)

Actional Oy Posted on 18.2.2014 by Heikki Matias Luoma27.7.2022

Olet ehkä joskus ihmetellyt miksi joku toinen ei tunnu tajuavan, vaikka asia on mielestäsi aivan selvä ja käsitelty. Ehkä muistat sellaisen tilanteen kollegan, esimiehen, alaisen tai asiakkaan kanssa. Syy voi olla, että toinen pyrkii muuhun kuin sinä. Ette pyri samaan. … Lue lisää …

Opas tapaamisten sopimiseen puhelimessa eli buukkaus 0 (0)

Actional Oy Posted on 6.2.2014 by Heikki Matias Luoma27.7.2022
Opas tapaamisten sopimiseen puhelimessa eli buukkaus

Monet hyvät myyjätkin aristelevat soittamista tuntemattomille ihmisille. Soittaminen on heille suorastaan kammottavaa. He siirtävät soittamista ja tekevät mieluimmin jotain muuta kuin soittavat. Seurauksena asiakashankinta jää tekemättä. Myyntisuppilo kuivuu. Myynti ei käy. Provisiot jäävät saamatta. Useimmat myyjät on opetettu soittamaan väärin. … Lue lisää …

Kaupan päättäminen – 69 tapaa päättää kauppa 0 (0)

Actional Oy Posted on 6.1.2014 by Heikki Matias Luoma27.7.2022

Olen koostanut 69 erilaista kaupan päättämisen tapaa, joiden toivon antavan kenelle tahansa myyjälle inspiraation omaan kaupan päättämiseen. Oppaan nimi on Kaupan päättäminen – 69 tapaa päättää kauppa ja saada tilaus. Annan oppaan ilmaiseksi, koska haluan osaltani tukea suomalaisten yritysten paremman … Lue lisää …

Myyntimallit-opas 0 (0)

Actional Oy Posted on 6.1.2014 by Heikki Matias Luoma27.7.2022

Saatko myyntitoiminnasta sen mitä haluat? Jos vastauksesi on ei, niin vika voi olla myyntitoiminnan prosessissa. Kirjoittamani Myyntimallit-opas voi olla avuksi. Tutkin kaikki suositut myynnin mallit ja kirjoitin niistä itselleni muistiinpanot, analysoin myyntiprosessien ominaisuudet ja lisäsin huomioitani. Lopulta kirjoitin sähköisen oppaan pdf-muotoon. … Lue lisää …

Ostoskori

Nimikkeiden määrä: 0

  • Ostoskori on tyhjä
  • Alv 0%: 0,00€
  • Alv: 0,00€
  • Yhteensä: 0,00€
  • Maksa

Actionalin Katsauksen hyödyllisimmät

5 (2)

Henkilöstön hyvä sitoutuminen näkyy parhaansa tekemisenä

5 (4)

Suuri osa buukkaajista tekee buukkauksessa alkeellisen helposti korjattavissa olevan virheen

5 (6)

Oman ajankäytön suunnittelu nostaa sitoutumista työhön

5 (2)

Yrityksen b2b -myyntiprosessin kehittäminen

5 (2)

Haastajamyynti organisaation myyntistrategiaksi – Miten ja mitä hyötyä siitä on?

Asiakkaita

Asiakaslausuntoja

Timo Lintunen
Antti Ala-Tala
Mikko Joensuu
Matti Heikkinen
Aki Koikkalainen
Heidi ja Jari Härkönen
Olli Alanko

Osta luotettavasti ja turvallisesti

  • Lisää valitsemasi kirjat ja oppaat ostoskoriin. Mene sitten kassalle.
  • Kun olet maksanut saat linkit. Klikkaamalla linkistä saat ladattua kirjan tietokoneellesi pdf-muodossa.
  • Saat myös sähköpostin, jossa on latauslinkit.
  • Sähköposti on myös kuitti ostoksestasi.
  • Voit ostaa useita e-kirjoja samalla kertaa.
  • Sähköiset kirjat voit lukea ruudulla ja tulostaa paperille.
  • Maksaminen on turvallista.
  • Maksut välittää Stripe
  • Maksaa voi pankki- ja luottokorteilla.

Actionalin Katsaus

Tilaa tieto kun Actionalin Katsaukseen ilmestyy uusi artikkeli. Et sitoudu mihinkään ja voit lopettaa tilauksen milloin vain.

Sait linkin sähköpostiisi. Ole hyvä ja vahvista klikkaamalla sähköpostissa olevaa linkkiä. Ellet saanut sähköpostia niin tarkista roskaposti.

Actionalin Katsauksen hyödyllisimmät

5 (2)

Henkilöstön hyvä sitoutuminen näkyy parhaansa tekemisenä

5 (4)

Suuri osa buukkaajista tekee buukkauksessa alkeellisen helposti korjattavissa olevan virheen

5 (6)

Oman ajankäytön suunnittelu nostaa sitoutumista työhön

5 (2)

Yrityksen b2b -myyntiprosessin kehittäminen

5 (2)

Haastajamyynti organisaation myyntistrategiaksi – Miten ja mitä hyötyä siitä on?

5 (2)

Miten luoda asiakassuhde b2b myynnissä

5 (3)

Mitä on delegointi ja kuinka tehdä se hyvin

5 (2)

Muutosjohtaminen

5 (4)

Monet yritykset taistelevat CRM:n käyttöönoton kanssa kun myyjät eivät halua käyttää sitä

5 (2)

Ongelmanratkaisuun osallistaminen nostaa ratkaisun toteutumisen todennäköisyyttä

5 (3)

Näillä 3:lla keinolla parantaa kuuntelutaitojaan

4.9 (7)

Hyvin toteutuva ratkaisumyynti edellyttää nämä muutokset myynnin toimintatapoihin

4.8 (6)

Mikromanageeraus voi johtua luonteenpiirteistä, tilanteesta tai se voi olla rakenteellista jolloin mikromanageerauksesta voi toipua

4.8 (6)

Tehokas b2b-myynnin prospektointi

4.8 (17)

Tehokkaan myyntijohtajan 3 työvälinettä

4.7 (9)

Asiakkaiden tarpeiden kartoitus

4.7 (3)

Myynnin sisäinen yhteistyö – yhteistoiminta muiden kanssa

4.7 (3)

Myynnin kasvattamisen keinot, miten lisätä myyntiä ja saada lisää asiakkaita

4.7 (3)

3 työssä menestymistä edistävää periaatetta

4.6 (8)

6 vihjettä omien vahvuuksien tunnistamiseen

4.5 (2)

Voiko huippumyyjä myydä mitä tahansa hyvin?

4.4 (5)

Pilottihankkeet myynnin kehittämisen apuna

4.4 (14)

Tätä myynnin valmentajat eivät halua sinun tietävän

4.3 (12)

Hyvä ratkaisumyyjä osaa välttää nämä 2 virhettä

4.2 (6)

100 vuotta sitten Frank Bettger keksi nämä 13 ohjetta tullakseen huippuluokan myyjäksi

4.1 (7)

Kuinka toimia tullessaan kritisoiduksi tai joutuessaan sanallisen hyökkäyksen kohteeksi

4 (3)

Myynnin johtamisjärjestelmä – rakentaminen ja kehittäminen

4 (2)

Kuinka esimies ja myyjä voivat luoda luottamusta kun on epäluottamus

4 (2)

Menestyminen myyntijohtajana edellyttää myyntiosaamista mutta se ei riitä

Copyright Actional Oy 2001-2022 Actional Oy:n rekisteriseloste Actional Oy:n rekisteriseloste
↑