Etusivu » Myynti ja markkinointi » Asiakasdialogin aloittaminen henkilökohtaisella email prospektoinnilla

Kommentit

Asiakasdialogin aloittaminen henkilökohtaisella email prospektoinnilla — 7 kommenttia

  1. Kiitos hyvästä ohjeistuksesta ja rohkaisevasta tavasta esittää asia.
    Hyvä ero sähköpostispämmin ja henkilökohtaisen viestin välillä!

    Erityisesti pidin “se ei voi olla sinun syysi, vaan asiakkaan syy”. Juuri näin!

  2. Ajatusta on. Tuntuu vain, että puhelimessa saman asian on ehtinyt esittää ja “personoida” nopeammin. Onko emailprospektointiin (varmasti on) “pohja”, jota soveltamalla saat paremmin “tehoja irti”…? Tuo “totuttamisen” ajatus varsinkin kiehtoo koska siitähän “kylmän lämmitämisessä” on kyse…

  3. Päivitysilmoitus:Myyntisuppilo ja prospektointi avain tasaiseen myynnin kasvuun • Actional Oy

  4. Päivitysilmoitus:Asiakaskohtaamiset myyntiprosessin eri vaiheissa • Actional Oy

  5. Päivitysilmoitus:Myyntiliidien hankinta- ja generointistrategiat • Actional Oy

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *