Etusivu » Myynti ja markkinointi » Aristeletko pyytää suosituksia ja lausuntoja?

Kommentit

Aristeletko pyytää suosituksia ja lausuntoja? — 2 kommenttia

  1. Asiaa, jälleen kerran.

    Yksi kynnys lienee yritysasiakkailla referenssilupa. Asiakkaalle ei välttämättä ole lupaa tai ei tunne yrityksensä käytäntöjä. Myyjä ei uskalla pyytää, koska luvan hankkiminen asiakkaan organisaatiossa voi vaatia asiakkaalta panostusta. Siksi lupa kannattaakin kirjata jo sopimukseen.

    Samalla voi luoda asiakaslausuntojen tuottamisen ihan prosessiksikin. Joku soittaa automatic tietyn ajan kuluttua Kaupasta asiakkaalle.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>