Etusivu » Myynti ja markkinointi » 3 vankkaa uusasiakashankinnan periaatetta menestyvään b2b myyntiin

Kommentit

3 vankkaa uusasiakashankinnan periaatetta menestyvään b2b myyntiin — 3 kommenttia

  1. Hei

    Tiedän että meidän täytyy panostaa uusasiakashankintaan mutta mikä sitten on meidän alalla tehokkain keino on se kysymysmerkki. Myös olisi tarkoitus aloittaa toimintaa muissa kaupungeissa joissa on jo asentajat valmiina mutta asiakkaat puuttuvat

    • Hei Aleksi. Minä oletan, että teillä on jo asiakkaita. Miten te olette ne saaneet ja mikä siinä, miten te olette asiakkaita tähän asti saaneet on sellaista, jonka haluaisit muuttaa? Julkisesti tästä ei kai viitsi viestitellä. Jos haluat keskustella niin soita minulle numeroon 040 5509200 tai lähetä minulle sähköpostia.

  2. ”Joskus nimittäin asiakkaat näkevät myyjäyrityksen eri tavalla kuin yrityksen myyjät. Asiakkaat ostavatkin eri asiaa kuin mitä myyjä myy.”

    Tämä 🙂 tätä olen yrittänyt toteuttaa ja oivaltaa omissa myyntitöissäni eri työnantajilla. Varsinkin uusasiakkaille ja ymmärtää,että sinä olet osa asiakkaan muodostamaa yrityskuvaa ja polttopisteessä, jos olet sillä hetkellä asiakkaalle myyjäyrityksen ensimmäinen kontakti. Tärkeä asia mitä käytännön oikeasti yritysjohto ei itse oikealla vakavuudella ymmärrä. Toista tilaisuutta ei aina tule.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>